2011. április 16., szombat

Tus suliba és buliba. - Doublewear part1.



Véleményem szerint a tusvonal a legsokoldalúbb szemfestési lehetőség,mert millió színbeli,formabeli,hosszúságbeli,és vastagságbeli lehetőség van az elkészítésénél.Most 2 verziót készítek el nektek,elmondom hogyan csináltam.Igazából az egyik a másik ,mert az első egy nappali tusvonal szürkés alapon,a második ugyanezen egy brutális tusvonal,amit bulisminkként ajánlok.

(felső kép-nappali,alsó kép-esti)


Több képért,és az elkészítési módért kattints tovább!



1: Egyszerű átlagos nappali smink.Az essence metallics szürke palettájából a legvilágosabb ezüst van az egész szemhéjamon,amit aztán kihúztam az essence zselés tusával,majd spiráloztam az avon supershockjával.



(Elnézést utólag látom a hibát...)














2: Az alapösszetétel ugyan ez,csak a kihúzás más.(Lemarad a csukottszemes kép.:S)

Majdhogynem a mélyítővonalig tart a tus vastagsága,ami a belső szemzug felé folyamatosan vékonyodik.

















A kettő közti külömbség:

(Jobb-2 Bal-1)



4 megjegyzés:

  1. Szerintem hatást tekintve nincs nagy különbség, egyiket sem nevezném nappalinak (habár én lazán viselek erős sminket is bárhol:D)...az ezüstös festék betett neki, a nélkül talán tényleg lehetne nappali...Am nekem a 2. tusvonal tetszik jobban:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a vélemény nyilvánítást.:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez nappalra picit sok, de különlegesebb alkalomkor simán viselném! De nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Köszi.:)
    Nemtudom én egy full fekete szemet is elhordok nappal.:D

    VálaszTörlés