2011. április 19., kedd

A füstös szem újraértelmezése Fábián Évivel+Step-by-step.

Mint ahogyan az előző postban írtam,sokat tanultam tőle,és ami a legfontosabb,a füstös szem. EGÉSZEN EDDIG a saját házilag betanult kis technikámat alkalmazva készítettem füstös szemet,de reggel valahogy mégis másképp kezdtem el csinálni.A vivatrendből emlékeztem minden lépésre(az összes sminktippet legalább 100szor láttam.:D),és automatikusan erre állt a kezem.Most úgy gondolom,hogy a jövőben csak Évitől lesett technikákat fogok e-téren alkalmazni,mert sokkal jobban tetszik így a végeredmény.Persze nem kötöm magam minden egyes szabályához,hozzáteszek kicsit a saját tudásomból is.:)Amit pedig most bemutatok nektek lépésről-lépésre az az Évi-féle füstös szem,ahogy én csinálom.:)



Szemhéjalapozás

Szempillatő kihúzása.

Ennek eldolgozása 

Valahogy így.

Így.

Bézs szín a belső szemzugba .

És a szemöldökcsontra.

Fekete szín felvitele.

 Kb a mélyítő vonal alatt érjen véget.
Eldolgozzuk.
(A külső részen jobban dolgozzuk el mint a belsőn)



A világosabb szín felvitele és eldolgozása.

Így.


Cellux le,majd satírozd el a túl éles vonalat.
(Ha biztos kézzel tudsz szép formát rajzolni,akkor nem kell cellux.)

Selyempor felvitele.

Szemfestés alul.

Satírozás.

Vízvonalak kihúzása.

Tus és spirál.


A végeredmény:




12 megjegyzés: