2011. április 19., kedd

NYC

Már biztosan rengetegen írtak a NYC nevezetű nálunk új márkáról,én viszont kicsit kitérek másra is ezzel kapcsoltban.Hála istennek itt a tőlem 100 méterre lévő Rossmannban is megtalálható ez a márka,és amikor ma bementem....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.Hát gyönyörű...Sajnos nem vásárolnattam,de összeszedtem egy listát amit szépen apránként meg fogok venni.:)

A színek nem egyeznek! Az összes szín itt: http://www.newyorkcolor.com/
Ebből szeretném a rózsaszínt és a lilásat...gyönyörű.

A leghalványabb rózsaszínt.

Ebből is a rózsaszínest.:)

Biztosan tőlük lesz a következő alapozóm,és ő a legszimpatikusabb!

Eddig Manhattanam volt,ez olcsóbb kemény 100 forinttal.:) De valahogy kéztetést érzek rá hogy ezt vegyem és ne a manhattant.

Gyönyörű színekben van,és hologrammos.

Régóta szeretnék ajakfilcet!

Gyönyörű rózsaszín és korall színeket láttam.

Kell egy ilyen is.:)

Belőle ez és a zöldes tetszik.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése