2011. április 20., szerda

NYC smooth skin loose powder

Meg is van az első NYC termékem,mégpedig a por állagú púderük.Már kellett egy púder,mert a manhattan elfogyott,de ez szerintem jobban megéri.A részletes véleményért lépj tovább.


Csomagolás: Itt jöhet hideg és meleg is.Ár szempontjából jobban megéri mint a Manhattan,ugyanis ez 20 grammos kiszereléssel kerül 899 forintba,a Manhattan pedig a maga 15 gramjával 1000 forint.Tehát a kiszerelés tetszik.A csomagolással az egyetlen problémám az,hogy a teteje nem rátekerős,csak szimplán rá kell nyomni,így félő,hogy bárhol,akár a táskában is kiszóródik.Még egy dolog.Ugye ezt meg kell rázni hogy kijöjjön a púder a szűrő fölé.Ez már egy rázással brutális mennyiséget ad ki tehát óvatosan vele! Van hozzá szivacs,de arról inkább ne is beszéljünk...De nembaj,ott a manhattan szivacskája.:)

Felvitel: Könnyű felvinni ,és nem tömíti el annyira a pórusokat mint a manhattan! Sőt mondhatjuk,hogy egyáltalán nem.Én úgy használom,hogy feltapogatom a puffnival,és utána nagy púderecsettel lesöpröm a felesleget.
Tartósság: Nálam 8 órát simán bírt,ennél nem is kell több,de megkockáztatom,hogy sokkal többet is bír.Nagyon szépen mattít.

Szín: Egy teljesen transparent,vagyis átlátszó árnyalat. Azért választottam ezt,meert így jó lesz nyáron is,ha barnulok.

Összességében: 8/10 a csomagolás miatt,ettől eltekintve jó kis terméknek tartom.:)


6 megjegyzés:

  1. oh, teljesen szuper, ha van belőle transparent, akkor én is beszerzem... púderből hiába veszem a legvilágosabbat, valahogy az alapozó-púder még így is néha sötétnek tűnik magamon =/

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem is probléma szokott lenni.:/

    VálaszTörlés
  3. Teljesen egyetértek Barbival.Ugyanez a problémám, de ez a púder szupernek tűnik ennyi pénzért:)

    VálaszTörlés
  4. Én nem kaptam hozzá szivacsot :O :O :O az hogy lehet?? :D pedig bontatlanul vettem! Bár ahogy olvasom, nem veszítettem sokat vele :/ :):):)

    VálaszTörlés
  5. Gondolom a csomagolás során maradhatott ki...Hidd el semmit nem veszítettél,én is kidobtam!

    VálaszTörlés