2010. december 21., kedd

Klasszikus ezüst-fekete füstös szem. step-by-step

Imádom azt a klasszikus fekete-szürke füstös szemet. Gyakran hordom hétköznapokon ebből a saját verziómat,mert könnyen és gyorsan elkészíthető,nem túl erős,egyszerű,de mégis látszik hogy van rajtam valami. Ezt mutatom be most nektek. (a paletta amivel készült.)
 Lépésről lépésre:


1.Lealapoztam a szemhéjamat egy Miss Rose termékkel,aminek az állagát a PaintPot-hoz tudnám hasonlítani.

2.Ezt a szemöldökcsonton is eldolgoztam.



3. A Miss rose 12-es palettámból a sötétszürkét színt vittem fel a mélyítővonalba.


4.Egy fülpálcikával elsatíroztam.


5.Felvittem egy feketét ugyanebből a palettából a külső félre.


 6.Valahogy így. 

7.A megmaradt területet szintén ennek a palettának a világosszürkéjével  pótoltam.

A széleket és a 2 színt eldolgoztam,és már csak a spirálozás maradt.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése