2011. április 2., szombat

A kiskapu-Essence új állandó termékek.

Eléggé jól bírom a 10 pant,(lesz post) ,de a kiskaput azért mégis kihasználtam.Az essence új állandó termékeit,amiről tudok bőven nyilatkozni,van amiről jót,van amiről rosszat...


Azt kinyilatkoznám,hogy megvettem még a fehér repedező lakkot is,de nem találom.:/ De véleményt azért kaptok:Szóval vagy én vagyok rettenetesen béna,vagy a termék rossz,de ahogy felkenem a saját alaplakkjára épphogy megreped talán 1 helyen...csúnya.

Alaplakk: Gyönyörű ezüstös mindennapos darab,tartós is.:)

Ecset:  Ez most komoly??? Ilyen jó ecset mindössze 399ért??? Versenyezhetne egy több ezer forintos árkategóriájú ecsettel is.Nagyon tömött,puha,jól végzi a dolgát.

Tus: Hűha..létezik olyan ,hogy egy tus túl tartós?? Még most is vakargatom,vizállós sminklemosóval SEM akar lejönni,tehát jó.A színe jó erős fekete,nem látok hibát benne,minthogy nagyon puha.Ez kicsit megnehezíti még a használatot,de csak hozzá kell szoknom.:) (sikerült is belenyúlni.:/)



Gyorsan kihúztam a szemem hogy lássátok milyen:



6 megjegyzés:

  1. Akaroooooooooom az ecsetet és a repedezőlakkot ésésés...na jó, már a tust is XD Wáh, de nem szabad vásárolnom!!!:D

    VálaszTörlés
  2. Hát a lakkot nem ajánlom,de ezen kívül megértelek.:D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nekem is van zselés tusom és az essence express szemfestéklemosójával szoktam lemosni, simán leviszi! :) A müllerben vettem 600 vagy 700 forintért, már nem emlékszem, de tényleg nagyon jó! Próbáld ki!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen kihúztad a szemedet a tussal, hogy csinálod? Nekem nem ilyen! :S

    ui.: a névtelen is én voltam :)

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom,mindig másképp sikerül.:)

    VálaszTörlés