2011. április 28., csütörtök

Mindent a vörös rúzsról.

Egyszerűen imádom őket! Annyira dögös és nőies tud lenni.Kár,hogy én még nem hordhatom,hisz elég érdekesen néz ki egy 14 éves lányon a piros rúzs.Itthon kísérletezgetni viszont imádok vele.Most megosztom veletek ennek használatának szabályait,és megmutatom az én vörös csodáimat.



Kezdjük is el a rúzs használatának szabályaival:
1. Vékony szájra sötét,bordós,vagy egyébként bármilyen mély árnyalat tiltólistás,mert ezek mégjobban papírvékonnyá alakítják szánkat.
2.Sötétebb bőrhöz barnás,bordós,vagy burgundivörös,világos börhöz élénkpiros szín illik.
3. Ha piros ajkakat festünk,mindenképpen ecsettel tegyük,mert sokkal szebb,igényesebb eredményt ad.
4.Ezesetben csak az ajkunkat hangsúlyozzuk,válasszunk visszafogott,natúr szemsminket,vagy tusvonalat.

Az én drágáim.:) :


Egy smink a manhattan rúzzsal:


4 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a bejegyzésed!:)És mindenképpen örülök hogy úgy gondolkozol hogy egy 14 éves lánynak nem szabad még piros rúzst viselnie ,de szerintem egyébként a nem annyira vad árnyalatok jól állhatnak neked ,egyébként is szép arcod van:)

    VálaszTörlés
  2. szia! nagyon szeretem a blogodat :) én is az a korosztály vagyok mint te( na jó idősebb), és szerintem sem kell erőltetni még a piros rúzst. mondjuk én most szemezek egy piros szájfénnyel mert hétvégén egy tusvonallal nagyon ütős lesz.:)tehát szerintem egy lazább szájfénnyel vmi nagyobb alkalmon nem annyira durva. de ez magánvélemény :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi.:)

    Elhiheted én sem hordom nappal.:)

    VálaszTörlés