2011. március 19., szombat

Tag 20

Már nagyon sok bloggerinánál találkoztam ezzel a kérdőívvel,ezért most én is kitöltöm.:)

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Telefon,kulcs,apró

2. Kedvenc sminkmárkád?
Essence,Catrice,Manhattan.

3. Kedvenc virágod?
Az Orchidea összes fajtája,Jácint.

4. Kedvenc ruhabolt?
New Yorker,C&A,H&M,

5. Kedvenc parfüm?
Step up 3,Csak szexre kellesz

6. Magassarkú vagy lapos?
Mivel 180 vagyok nem szerencsés nekem a magassarkú,de mégis erre szavaznék.:)

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
3-4

8. Kedvenc színed?
Rózsaszin,Fekete,Fehér,Kék

9. Szoktál inni energiaitalt?
Sajnos rengeteget.:/

10. Szereted a gyümölcsleveket?
Mindet imádom,kivéve az ananászt.

11. Szeretsz úszni?
Imádok.:D

12. Villával eszed a sültkrumplit?
Helyfüggő.

13. Mi a kedvenc hidratálód?
A víz.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Nemtudom,nemhiszem.:D

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Hangulatfüggő.

16. Érdekel a szellemvadászat?
Nem.

17. Van valami fóbiád?
Nincs.

18. Rágod a körmeidet?
Leszokóban vagyok.

19. Volt már halál közeli élményed?
Nem.

20. Kávézol?
Reggeli tejeskávé.<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése