2011. március 20., vasárnap

First Catrice

Juppíííí végre sikerült beszereznem az első Catrice termékemet,mégpedig egy ötös korrektorpalettát.Minőségben   sokkal jobb,mint az essence (a forget it! korrektorhoz hasonlítva).Ár/érték arányban abszolúte megérte,1049 forintért. A továbbiakban bemutatom,a színeket, hogy mi,mire való,véleményezek,és megmutatom milyen ecsetet használok hozzá.Ha érdekel lépj tovább
.:)



Az első nagy plusz pont,hogy 3 bőrszín található benne.Ez a forget it!-nél nagy probléma volt,ugyanis a bőrszin kicsit sötét volt nekem. +

Egyébként remekül fednek.Az első egy ici-picit világos nekem,de télen amikor mégjobban kifakulok(ugyanis tudni kell rólam hogy eszméletlen könnyen lebarnulok nyáron,de télen ugyancsak nagyon könnyen kifakulok hófehérre.) biztosan jó lesz.A középső pont az én színem,aminek a fedése tökéletes,krémes,könnyű felkenni.Imádom.A legsötétebbre két opció van: 1.Nyár.:)  2:Száj lealapozása.
A bőrszínek 5/5


A rózsaszín és a zöld korrektor ugyebár a karikákra és a pirosságokra van kitalálva.Megint pluszpont,hogy ezeket is betették a három bőrszín mellé.Én 3 napja használom,és remekül végzik a dolgukat.
5/5

Tesztek:



Végül bemutatom a hozzájuk használatos ecsetemet:

Amint látjátok nem egy hagyományos lapos ecset,annál kicsit tömöttebb,kerekebb,de nekem ez vált be.Egyébként elite a márkája és rossmanban vettem 1100 forintért.



13 megjegyzés:

  1. Hol lehet kapni Catrice termékeket? :)

    VálaszTörlés
  2. Budapest, Mammut
    Budapest, Westend
    Budapest, Árkád
    Budapest, Aréna
    Budapest, Váci út 36-38.
    Budapest, Szent István krt.
    Budapest, Erzsébet krt. 19.
    Budapest, Baross tér
    Budapest, Ferenc krt. 23.
    Szolnok, Ságvári krt. 13.
    Szombathely, Fő tér 23.
    Győr, Baross Gábor u. 25.
    Győr, Árkád
    Debrecen, Piac u. 11-15.
    Szeged Pláza
    Békéscsaba, Szabadság tér 1-3.
    Pécs, Árkád
    Budaörs, Szabadság út 40.
    Paks, Kishegyi u. 44.
    Veszprém, Kossuth L. u. 6.
    Veszprém, Balaton Pláza
    Csorna, Mártírok tere 1.

    VálaszTörlés
  3. Na végre valaki írt erről a palettáról rewiew-t, hónapok óta rimánkodok érte! Köszi! =)

    VálaszTörlés
  4. Szívesen.:) Egyébként ha jóltudom giginél is van talán.:)

    VálaszTörlés
  5. Nincsmit.:)
    Elfelejtettem odaírni hogy itt is a Rossmannokban.:)

    VálaszTörlés
  6. Én a Forget it-et 2 használat után kidobtam,de ez sokkal krémesebbnek látszik. Összességében akkor jobb,ugye?:) Lehet adok neki egy esélyt...A szemem alá kellene csak,oda sokszor a stiftes túl száraz..

    VálaszTörlés
  7. Sokkal jobb.:)
    A legjobb korrektor amit eddig próbáltam,majd írok az eddigiekről.:)

    VálaszTörlés
  8. én is szemezek vele, csak nekem nagyon könnyen begyűlik a szemem alatti ráncokba korrektor (forget it) ez nem olyan?

    VálaszTörlés
  9. Határozottan nem!Nekem is volt ilyen problémám,de ez tényleg bejött.:)

    VálaszTörlés
  10. Árkádban és a Váci utcán nem lehet kapni :\ Vácin meg is kérdeztem, hogy jönni fog-e valamikor, és azt mondták, h nem, nem tervezik. Tiszta gáz...Árkádról nem tudok ilyesmit nyilatkozni, ott nem kérdeztem meg, de látni se láttam catrice cuccokat. Pedig én azt hittem minden rossmanban lesz :\

    VálaszTörlés
  11. Én a westeendben vettem,ott 100% hogy van.

    VálaszTörlés
  12. Ú én Győrben szemeztem nagyon a Catrice cuccokkal, hát valami álom! Jó hogy kipróbáltad ezt a palettát, be kell szereznem egyet :)

    VálaszTörlés