2011. március 9., szerda

Februári kedvencek.

Bocsánat,tudom kicsit késve,de csak most tudtam megcsinálni ezt a postot.Sok helyen láttam már,de nekem kicsit másképp lesz.Csak kizárólag sminktermékeket fogok bemutatni nektek.:)


Arc:
Manhattan Loose Matt Powder:Tudhatjátok hogy örök kedvenc.:)
Miss Rose alapozó:Legjobb.Nem is akarok már mást kipróbálni.Ultrahiperszuper fedése van,és véégre ez teljesen passzol a bőrömhöz.

Alverde Rose collection blush: A legeslegszebb fényes rózsaszín a világon.:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szem:
Essence Sun club vízálló szemceruza: Általában a manhattan szemhéjpúderrel használom és imádom.Gél állagú,szuperül pigmentált és tényleg jól állja az egész napot.
Manhattan mybox szemhéjpúder:Mostanában szeretek ezzel a sötét,padlizsánlilával sminkelni nappalra,imádom a színét.
Essence colo&shine szemfestékek: Mindennap használatos darabok füstös szemhez.Pigmentáltság 100%.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Száj:

Manhattan Creamy Nude rúzs: Legeslegjobb rúzs a világon.Odavagyok a nude színekért.
Nuskin rúzs: Szikrázó rózsaszín,odavagyok érte.
Essence fairytale szájfény: Átlátszó,pici bézs csillámokkal.Kedvenc.


4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egy elég hülyén hangzó kérdésem lenne. :) A Miss Rose alapozó tényleg Miss Rose? Mert ma nézegettem egy boltban, de visszatettem, mert vmi Editt vagy mi volt rajta...és én nagyon M.R. alapozót akartam.
    Előre is köszi a választ! :))

    VálaszTörlés
  2. Vick,ha kinagyítod a képet,látszik,hogy az alapozóra Editt van ráírva...

    VálaszTörlés
  3. Igen Vick..Editt márka miss rose boltbol.

    VálaszTörlés