2011. március 12., szombat

Köröm téma...

Ígértem bejegyzést a körmeimről.Eddig az volt a helyzet.hogy egy-két alkalommal sikerült megnöveszteni,ilyenkor nem hitték el,hogy nem műköröm.Viszont..fennáll nálam egy nálam egy picike probléma,a rágás.Akármilyen stresszes helyzet ér,azonnal lekapom a körmeimet,és ekkor én is szégyellek a kezemre nézni,mert undorító.Mostanában mindennapossá vált a rágás,főleg a felvételik miatt.Viszont megláttam egy körmöt,ami annyira,de annyira csodálatos volt,hogy eldöntöttem,én is ilyen körmöket akarok.Tehát leszokóban vagyok.:D Egyébként ezelőtt próbáltam már keserű körömlakkot,meg ilyen undorító izű cuccot is amit a körömre kell kenni,de semmi sem segített.Ha sikerül helyrehoznom a kezem,lesznek körmös postok,ugyanis egyébként imádok körmöt lakkozni,festegetni,műkörmözni,de egy rágott körmön hogy mutat mindez?A műkörmözés meg még nem megy olyan jól,hogy tíz egyformát tudjak csinálni.:) Megmutatom nektek a leszokásra ösztönző képet.:) ( a csajszi körme természetesen eredeti,minden nap másmilyen mintát csinál,rettenetesen ügyes,imádom.:))   (http://chloesnails.blogspot.com/)


 

8 megjegyzés:

  1. a kockás nekem is nagyon tetszik, de ezt vajon hogy csinálja? sablonnal?

    VálaszTörlés
  2. én is rágtam a körmömet sokáig, vmi gyerekkori beidegződés következménye lehetett. Nemrég megnövesztettem a körmeimet, mindenfajta keserű cucc nélkül, kalciumzselével - bevált. Már csak a formájukkal nem voltam elégedett, amikor rájöttem, h... egyáltalán nincs türelmem körmöt lakkozni/festegetni, nem nekem való.
    Így meg aztán megérte. :D

    VálaszTörlés
  3. @Fruh: a legtöbben sima cellux-al csinálják az ilyeneket... Egyik szín, megszárad, cellux fel, másik szín, megszárad, cellux le. Nem tudom hogy nem szedi le a festéket... De biztos működik.

    VálaszTörlés
  4. Ha ideges vagy,keress valamit,amit birizgálhatsz,egy stresszlabdát vagy ilyesmit. Ha meg nem sikerül,még mindig ott a pszichológus,mint segítség,ha nem vészes a helyzet pár beszélgetés is segíthet leszokni róla...(mivel ez betegség ugye,csak sokan elviccelik,pedig elég komoly dolog...)

    VálaszTörlés
  5. @Fruh: http://chloesnails.blogspot.com/2010/12/checkers-anyone.html

    VálaszTörlés
  6. Köszi a tippeket mindenkinek.:)

    VálaszTörlés
  7. Én is próbáltam már mindent, amit te is leírtál. Én 2 hete határoztam el, hogy leszokom a körömrágásról. 24 év alatt néhány alkalommal nőtt csak meg pár hétre a körmöm. De a legrosszabb, hogy észre sem veszem, plusz az első 2 fogam el is kopott:( Nah, de 2 hete tartom magam, és olyan büszke vagyok rá:) Én a cigiről való leszokáshoz tudnám hasonlítani. De ha az sikerült,akkor bármi:D

    VálaszTörlés