2011. március 14., hétfő

OOTD és smink.

Tegnap lett a nagymamám 56 hat éves,ezért tartottunk egy kis családi összejövetelt.Nem akartam kiöltözni,mert tudtam,hogy senki más sem fog.Sminkelni viszont szépet akartam,ebben benne volt kicsit,hogy megmutassam mindenkinek hogy ügyes vagyok.:D De végül is ez a nap nem rólam szólt,nem akartam mindenkinek a sminkemet mutogatni.:) Egyszerű metalics féle fekete füstös szem lett belőle.:)



(ha tudni szeretnéd,hol vettem a ruhákat,vagy a sminkemre vagy kiváncsi,katt tovább)



Szürke felső: Ázsia Center
Farmer hatású cicanadrág: Ázsia Center
Sokáig éljen az ázsia center.:)

Smink:


4 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett a smink :P és boldog szülinapot a nagymamádnak (:

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon szép, de én hiányolom a tust és a spirált. :P :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.A tusban nem vagyok jo,a spiráltól mostanában begyullad a szemem..:(

    VálaszTörlés