2011. február 23., szerda

NuSkin csomagocska. :) Part.1

Megjött a rendelésünk a Nuskintől,ami tartalmat egy rúzst,két testápolót és egy tonikot.
Több részben fogom bemutatni ezeket a termékeket.A tesztelést a rúzzsal kezdtem.
(a tesztért katt tovább)




Nu Colour® Replenishing Lipstick Petal Pink

Be kell vallanom,nem erre számítottam.
Útálok úgy rendelni,hogy nem tudom biztosra a színt,de ez szerencsére kellemes csajódás volt.
A honlapin látott színt én sokkal barbisabb árnyalatnak hittem.:D Azt reméltem,hogy igazi Pink friday színe lesz.
De ehelyett egy csillogó villogó,mégis természetes rózsaszínt kaptam,ami ugyan nem Nicki Minaj,de teljesen meg vagyok vele elégedve.A színe gyönyörű,szuper fedése van,és ehhez képest elég természetes szín. 5/5




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése