2011. február 1., kedd

Első ruhás post

"Divatos ruhákat lehet venni,de stílust sosem."   /Giorgio Armani/


Nekem teljesen ugyan ez a nézőpontom.Nem az a stílusos aki mindig a legtrendibb ruhákat viseli(az nem stílus,hanem pénz...),hanem az,aki a legbénább ruhákat is jól tudja viselni.Én is erre törekszem.Nem állnak a ruháim halomban,de ami van,azt véleményem szerint jól tudom viselni.Tegnap beszaladtam a Takko-ba körülnézni,és alkatomhoz mérten a Maxi blue részlegre tévedtem.Megláttam,hogy valami párducmintás ott villog a sok fekete között,tehát azonnal megnéztem.Amit láttam......fúj borzalom,mamámnak tetszene,de nagyon gáz.Következő gondolat...hmm otthon van a  vastag derékövem,és ha lehúznám a vállát ésésés......lényeg a lényeg,felpróbáltam.A mérete ahhoz,amit ki akartam hozni belőle,pont jó.Megvettem tehát 4490 helyett 1590-ért,ennyit biztosan megért.De lássuk is miről van szó:


(a képekért katt tovább.)





Első látásra szívem szerint megvettem volna a nagymamámnak.:D:D


DE...ezt így is lehet: :)



Na,így már határozottan jobb az összkép.:)Olyan frédi-és béni hangulatú.:D
De ami a lényeg,hogy nem egy gusztustalan lógó rongy,vagyis az,de mégis stílusos(abb).:)
Megtanultam,hogy minden ruhában benne van a stílus,de van amiből nehezebb kihozni.:)

(Első ruhás bejegyzés,bocsánat ha béna.:DD)


Puszi.
Annus.



6 megjegyzés:

  1. Sokkal jobban néz ki a ruha így kialakítva. :) Grat ;)

    VálaszTörlés
  2. Jólcsináltad, csini így :)
    Sok olyat látok én is, hogy ott van valakin a szemlátomást drága ruha, aztán meg nem áll jól neki/idétlenül viseli. Hát igen, stílusérzéket nem lehet pénzért venni. Aki ügyes az tuirból is tud úgy öltözni, hogy jól nézzen ki.
    Tökjó, hogy divatba jöttek véééégre ezek a derékövek, bár sokan még most is a csípőöveket hordják, pedig az annyira eltorzítja az alakot, megnyújtja a felsőtestet, és összenyomja a lábat :(

    VálaszTörlés