2011. május 3., kedd

Manhattan I love you!

Újabb sorozat elindítására adtam a fejem,mégpedig egy-egy márkabeli kollekcióm,és a kedvenc márkáim bemutatásával.Ebből az első,az egyik kedvenc márkám,a Manhattan.Bár ebből nincs sok(ez azóta egy rúzzsal még bővült,amiről lesz teszt),de ami van azt egyszerűen imádom!Hibátlan termékek bemutatása következik.:) Manhattan...LOVE YOU!

A képről lefelejtettem az egyik rúzst,de külön majd látjátok!



Púder: Azt hiszem elég sokat hallottatok már itt róla.Igaz árban veri a NYC,de mégis nagyon szeretem,és nem kizárt,hogy a NYC elfogyasztása után megint ilyet veszek.

Szájfények: Hűűűűűűű de imádom ezeket! Elsődleges szempont,hogy ecsetes az applikátoruk,amit nagyon régóta keresek.Tökéletes felvitel,és gyönyörű színek.Egyáltalán nem ragadnak,de tartósak.

Rúzsok:Köztük van a jelenlegi nagy ő is! Gyönyörű,tartós színek,nedves fényük van,és jól pigmentáltak.Engem meggyőztek.

Szemhéjpúderek:
Itt már írtam róluk.Azóta a véleményem nem változott.

Végül a teszt:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése