2011. január 9., vasárnap

Rózsaszín rúzsok.

Mostanában eléggé rá vagyok kattanva a BARBIE hatású élénkrózsaszín rúzsokra,
ezért az utóbbi időben három félét is vettem,őket fogom ma versenyeztetni.

Nektek melyik a befutó?.:)



A versenyzők:
-Essence ajakrúzs: 43 kiss you (600 ft)
-Alverde full shine rúzs:10 light rose (850 ft  leárazva 449 ft)
-Astor Megashine rúzy: 022 Carrybrean  (leárazva 400 ft)




Szájon:


Astor: nagyon szép színe van.Tényleg nedves hatást ad,ami nagyon tetszik.
Kicsit barackos beütésű rózsaszín,de azért még versenybe szállhat.






Alverde: Tetszik,de kicsit túl fényes.De igazi barbie.:D


Essence: Nem fénylik úgy mint az alverde,de eléggé hasonlít.Olyan Nicki Minaj light verziója.

Ééééééééééééééés...
A nyertes: ESSENCE.Abszlute favorit ezentúl.Imádom a színét,a krémes állagát,és hogy valamien szinten matt.Vegyétek meg csajok mert 600 ftért megéri.SZUPER.

6 megjegyzés:

  1. Nekem az Astor tetszett a legjobban:D
    Az Essence és az Astor keverve tuti Barbie száj:D

    VálaszTörlés
  2. Nem sok rúzsom van, de az én kedvencem is az Essence:) Nagyon szép szerintem ezt a színt 43 kiss you be is szerzem magamnak:) nekem a 45 This is me van meg imádom!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is az Essence tetszett, egyetértek :)

    VálaszTörlés
  4. Az Essence győnyörű (tartós is?). Amúgy ezt a fajta Astort én imádom, nem értem miért vonták ki, ennyiért meg kb minden színt felvásárolnék, de mindegyikbe belenyúlkáltak és fúj.

    VálaszTörlés
  5. Az Essence tényleg szuper, nekem van is, de a legvilágosabb, már-már fehéres rózsaszínű 01 Frosted. Fantasztikus az illata, a színe, a krémes állaga, tartós, hétköznapokra tökéletes.=)

    VálaszTörlés
  6. @Rita: Igen nagyon tartós.:D

    @Apolka: Én is gondolkodtam a kettő között,de ez nekem jobban tetszik.:)

    VálaszTörlés