2010. november 20., szombat

Essence 99 Ft-os haul.

Meglátogattam a Rossmann-t és a 99 forintos akció keretében bevásároltam egy kicsit.



















Kezdjük a Metal Glam termékekkel:




 Vakuval alap nélkül.
Vaku és alap nélkül.
Nagyon tetszik a tus színe.A bronzos színű metal glamból már van 1,de mivel imádom és aktívan fogyasztom,100 forintért kellett még egy. A zöld nem annyira szép mint a bronz de alapnak jó.

Szempillaspirálok:

Ez ilyen "jó de mégsem" dolog...Nagyon szépen kihúzzák a szempilláimat,hosszú és ívelt lesz,viszont amiért megvettem,a színükért,az 0 .A kéknek fényben van valami kis árnyalata , a másik kettő szinte fekete. De 100 forintot így is megér,mert jól használható.

Szájfények:














Ez a kettő jó választás volt.A kék a szájon átlátszó,aminek örülök,mert hordható,viszont van egy érdekessége: lefagy tőle a szám.:D Ez nagyon tetszik.:) A másik jojoba olajas.Isteni az illata.A színe pont nekem való.Imádom.:)

Szemhéjpúderek:















Nem nagyon tudok mit mondani róluk.:) Szépen fénylenek,hordhatóak nappalra és estére is.

Körömlakk:














Ebből egyet már elhasználtam és amikor megláttam hogy 99 ft rohantam megvenni.Sokaknak kicsit morbid..(pl osztálytársaimnak.) de én IMÁDOM.

Rúzs:















Régóta akartam már egy piros rúzst,amit kis mennyiségben én is hordhatok.Most rátaláltam.Pirosas,Kicsit pinkes,szépen fénylik.Tartós.

8 megjegyzés:

  1. ezek mind 99 ft voltak?:O melyik rossmannban?:D
    ahol én voltam ott nem volt semmi értelmes:(

    VálaszTörlés
  2. Igen.Én Dunakeszin lakom,a helyi lakótelepen van DM és Rossmann,ott vásárolok.

    VálaszTörlés
  3. akkor szerencséd van:D

    amúgy tetszik mind:)

    VálaszTörlés
  4. Félig meddig.:/
    A kollekciók annyira késnek hogy az már felháborító.:D
    Holnap lesz kinn a DENIM WANTED.:/

    VálaszTörlés
  5. Én is Keszin vettem ugyanilyen szempillaspirálokat, kéket meg lilát, de tényleg nincs valami erős színük :S Pedig jó lett volna... valamikor a crazy about colors kollekcióból vettem egy kettős szemhéjfestéket 99 Ftért. jók ezek az akciók :)

    VálaszTörlés
  6. Igen.Tényleg nem látszik semmi,viszont jól hosszít.

    VálaszTörlés
  7. Te hogy boldogulsz az essence szemceruzával? Én vettem egy lilát és nem akarja befogni a szemhéjam. :(

    VálaszTörlés
  8. Nekem ez befogja,sőt alig bírom levakarni.:)

    VálaszTörlés